نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

زندگی طولی ندارد

من دانشجو که بودم گاهی وقت ها به شب شعر می رفتم. این جلسات که شب های یکشنبه تشکیل می شد فرصت خوبی بود که هر کسی که تونه خودش را نشان بده

آن وقت ها من هم چند تا اگر بشه اسمش را گذاشت شعر سرودم اما این بار نمی خواهم از مطالب خودم براتون بنویسم.

این شعر را از حمید ملکزاده دانشجویی اهل بلوچستان برای شما می آورم.

ایشان لطف کردند و این شعر را به عنوان یادگاری به من دادند. حالا من هم به عنوان یادگاری تقدیم شما می کنم.

                 

                چه ترسی زندگی طولی ندارد

                   و مردن جای مجهولی ندارد

 

                                به جای سفره های خالی از نان

                                 پدر در چنته اش پولی ندارد

 

                                           همه چیز انحصار بند پی بود

                                            برای فرد معمولی ندارد

 

                                                 چه تبعیضی چه تبعیضی چه تبعیض

                                                     عجب شهری که بهلولی ندارد

 

                                                                صدایم در ته یک کوچه پژمرد

                                                                  چراغ جادوی ما غولی ندارد

 

                                                                                     برایم نقشه داری کشیدی

                                                                                       چه ترسی زندگی طولی ندارد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

آدم دلش می سوزه

مرتضی نوروزی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://m-norouzi.blogfa.com

حضرت روح الله
بنای آن ندارم که نظرم را راجع به شعر زندگی طولی ندارد بنویسم اما در فرصت مناسب شعری را که با نام زندگی سرودم در وبلاگم خواهم گذاشت ، آنوقت نظرم را راجع به زندگی خواهی فهمید . اما فرصت را مناسب دیدم تا بگویم توی این عمر کج وکوله ای که نصیب ما شده است و ما از آن خیری ندیدیم خیلی چاله و چوله وجود دارد که دست و پا گیر است ، با این حال چاره ای جز تحمل این درد جانکاه وجود دارد؟ .....
بگذریم
تبریک به خاطر وبلاگ خوبت
تا بعد . یا علی مدد

سلام آقای نوروزی از این که به وبلاگ این حقیر سرپا تقصیر سر زدین ممنون و متشکر .از این نظر هم دادین که صد تشکر .
خیلی خوشحال خواهم شد که شعرتان را درباره زندگی بدونم به ویژه بعد از آن مصاحبت در ماشین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد