نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

 

 

من فردا دارم به جزیره خارگ می رم

اما اگر برنگشتم فعلا یک شعرداشته باشید یادگاری

این شعر را از اینجا http://www.roborend.com/archives/2004/06/000045_.php

براتون آوردم

 

اشک هاتو پاک کن دختر

 این جاده های غریب

 هیچ مسافری را به سوی تو نخواهد آورد!


اشک هاتو پاک کن دختر 

 آدم که با چشم های گریان 

 راه نمی افته به سوی افق های دور-
بند ساک دستی ات رو بنداز روی شانه راستت

 و راه بیفت/
اگه همه سفر می کنند که چیزی به دست بیارند 

 تو سفر می کنی که چیزی رو از دست بدی!
- غم هاتو بذار و راه بیفت!


نظرات 2 + ارسال نظر
جستار سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

مرد حسابی خجالت نمی کشی معر !!!!فمنیستی که دگران بلغور می کنند و تو نفهمیده و نسنجیده اونو تو وبلاگت می زاری ؟ که چی بشه ؟ اشکتو پاک کن و مشکتو پاک کن . برو سفر ، نرو سفر . گریون نرو ، خندون برو ....
مرده شورت ببرد . حالم به هم خورد

ایکاریوس جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.icarius.blogfa.com

سلام دوست عزیز . بسیار جالب بود. کارهاتون رو دیدم. آفلاین هم مجددا بررسی می کنم. از این که به جزیره خارگ اومدید و ما توفیق آشنایی زودتر از این را نداشتیم بسیار متاسف شدم. منتظز نوشته هاتون در مورد خارگ هستیم. من خودم کتابی رو در مورد تاریخ و فرهنگ جزیره نوشته ام. خبرنگاری هم جزیی از وجودم بود روزی. اما امروز . . .
بیشتر با هم آشنا خواهیم شد. سر بزن .راستی . این شعر هم بد نبود . این دوستت بیخودی گیر داده .

حتما بیشتر با هم آشنا خواهیم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد