نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

اجازه بدهید نگاهی بیاندازیم به پیغام هایی که برخی از دوستان روی وبلاگ گذاشته اند . البته برای این که از فضای خودمان فاصله نگیریم شعرها را انتخاب می کنیم .

آقای نوروزی صاحب وبلاگ جستار با آدرس (  http://m-norouzi.blogfa.com/ )نوشته اند:

نالد به حال زار من امشب سه تار من
این  مایه ی تسلی شب های تار من
اشگ است جویبار و من و ناله ی سه تار
شب تا سحر ترانه ی این روزگار من
یا علی مدد

ودر پیغام دیگری شعری از حسین پناهی آورده و  نوشته اند:


نیستیم....
به دنیا می آییم
عکس یک نفره می گیریم!
بزرگ می شویم
عکس دو نفره می گیریم!
پیر می شویم
عکس یک نفره می گیریم....
و بعد
دوباره باز
نیستیم ....

 

سرکار خانم آقاسیان ( http://betyar2.blogsky.com/ )هم در شعری از از دکتر  قلی پور آورده اند:

                                                                 این روزها برای مسیحی که مرده است
                                                                    هر کس که خواست حضرت مریم شود نشد

 

 

 


      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد