نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

تقدیم به تو

 

تو را نه به خاطر چشم هایت،‌

 

نه به خاطر زیباییت

 

 و نه به خاطر مهربانیت 

 

بلکه به خاطر همه این ها

و

همه چیزهایی که نمی توانم بگویم، دوست دارم

    

چشم هایت را نبند

 

زیباییت را از من پنهان مکن  

 

دهانت را بگشا

 دوست دارم بیشتر بشنوم از زبانت

 

 اخم نکن،

    که،

 چشم هایت در خنده می ربایدم

     بر من بخند دختر باران

          بخند

     زندگی را با تو معنا می کنم

       دوریت می آزاردم

         ازمن نرنج

          دور نشو

                 دوست دارم که برایم باشی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ http://behtarin.tk

سلام.وب جالبی داری

مینو چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ

خیلی خوشگل بود
لطیف نوشته بودی

خیلی ممنون عزیزم این شعر متعلق به تو بود

میلاد سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام.خوشحالم کردی که بهم سر زدی.راستش من تازه سال سوم هستم نه دانشجوی باستان شناسی ولی به حول و قوه ی الهی و قدرات ماوراء الطبیعه دانشجو خواهم شد. :d

محمد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.kianmehr290.persianblog.com

سلام . به طور اتفاقی با بلاگت آشنا شدم . راستش دنبال پرچم ایران می گشتم . به هر حال از این بابت خرسندم . یه خبرگزاری به نام ایژنا تاسیس کردیم که کاملا غیر دولتی و مستقل هست . هنوز به طور آزمایشی رو سایته و تا تکمیل کار زمان نیاز داریم . اگر علاقمند بودی می شه در این باب بیشتر گفتگو کنیم . آی دیم رو گذاشتم . در صورت علاقه ادم کن تا بیشتر گفتگو کنیم . آدرس خبرگزاری :www.izhna.ir

مرتضی رحمانی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام سایت شما را دیدم بسیار زیبا بود.این موفقیت شما را تحسین میکنم.توصییه میکنم از خاطرات زادگاه خود ومردم خوب انجا مطلب بنویسید. دوستدار شما

جستار جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://m-norouzi.blogfa.com

مشکوک می زنی !
این ؛ تو ؛ دیگه کدوم جونوریه ؟
نکنه وا دادی و ما بی خبریم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد