نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

دلم گرفته زینجا

 

 

سفر به خیر

به کجا چنین شتابان ؟

گون از نسیم پرسید

دل من گرفته ز این جا

هوس سفر نداری

ز غبار این بیابان ؟

همه آرزویم اما

چه کنم که بسته پایم

 

به کجا چنین شتابان ؟                              

به هر آن کجا که باشد ، به جز این سرا ، سرایم

سفرت به خیرا ما تو و دوستی ، خدا را

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها ، به باران

برسان سلام ما را

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.naroon.com

سلام حمید جان وبلاگ جالبی داری
اگر ممکن است لینک من را داخل بلاگت قرار بده
با تشکر
نام :‌ نارون
لینک www.naroon.com

سلام حتما این کار می کنم و خوشحالم که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد