نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

باستان شناسی؟

خیلی ها از من می پرسند چه رشته ای خوندم؟

جواب می دم: باستان شناسی

خیلی ها هیجان زاده می شن و می گن: وای چه رشته جالبی. ما هم دوست داشتیم بخونیم .

خیلی ها می پرسن: خب،‌ حالا این رشته را که تو خوندی به چه دردی می خوره؟

جواب می دم: خب اگه اینطوری نگاه کنی خیلی از رشته های دیگه هم به درد نمی خورن مثل ریاضی،‌ جامعه شناسی،  روابط عمومی و....

***

خیلی دوست دارم بدونم نظر شما درباره باستان شناسی چیه؟

باستان شناسی تو دنیای امروز که پره از تکنولوژی و فناور های روز به چه درد می خوره؟

فکر می کنید چطور می شه این رشته را غیر دولتی کرد؟

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید محمدی پناه پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

مجید محمدی پناه پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.archa.blogfa.com

سلام
فضای وبلاگت خیلی قشنگه
اگه خواستی می تونی با هم تبادل اطلاعات کنیم
با تشکر.......

ممنون خیلی خوشحال می شم حتما

مینو جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

باستان شناسی به نظر من یعنی هویت یعنی همون چیزی که امروزه در کمال بلاهت با سعی در افزودن واژه های من درآوردی به زبان فارسی داره معنا میشه دریغ از اینکه اینهمه از تاریخ ایران زمین زیر خاک مدفون شده و ما هیچ کاری برای اونها نمی کنیم تازه یه سد گنده هم کنارش می سازیم تا هر چی مونده و عرضه درآوردنش رو نداریم آب ببره و راحت بشیم اون وقت نه بودجه برای حفاری می خواهیم نه برای حفاظت و ترمیم باید کاری انجام بدیم

عادل حسین پور دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام . من می خوام اطلاعات کاملی (اگه لطف کنید) درباره باستان شناسی از قبیل : وضعیت اون در جهان و ایران - مورد کاریردش در زندگی و ... داشته باشم . همچنین (بخاطر نیمچه خبرنگار بودنتون) منبعی رو در مورد معرفی رشته های تحصیلی دیگه بهم نشون بدین .
... با بهترین آرزوهـا ...
... عادل حسین پور ...

به روی چشم

علی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://vatankhah.parsiblog.com

می تونم بگم خیلی دوستش دارم .ولی نمی دونم چرا علوم سیاسی خوندم !!۱

نیوشا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
منم خیلی دوسش دارم . من یه کاری میخوام انجام بدم میخواستم نظر شما را به عنوان فردی که در این رشته تحصیل کرده اید بدونم . به نظر شما به نفعم هست که از مدیریت گمرکی به باستانشناسی تقییر رشته بدم اخه من عاشق باستانشناسیم . لطفا راهنماییم کنید

سلام بستگی داره که شما بخواین تو این رشته درس بخونین و فقط درس بخونین یا این که کارش هم براتون ممه
اگه مورد دوم براون اهمیت داره به هیچ عنوان این کار نکنید اما مطمئن باشن اگه به دنبال درس خوندن باشین و دوست داشته باشین که تا دکتری پیش برین می تونین خیلی پیشرفت کنین

ماریا امیدی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ

با سلام
من علاقه مند به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در رشته باستان شناسی می باشم اما متاسفانه کتابهایش را به سختی میتوان پیدا کرد بخصوص برای ما که در شهر کوچکی زندگی می کنیم امکان پیدا کردنش خیلی سخته
اگر امکانش هست یک کتابفروشی آنلاین راه بیاندازید یا آدرس کتابفروشی هایی که این کتابها را ارائه میدهند را در وب لاگتان معرفی نمایید
سپاسگذارم

سلام به همین زودی این کار را خواهم کرد امیدوارم موفق باشین

ملیکا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://stars-and-sky.blogfa.com

واقعا رشته ی قشتنگیه! منم می خوام همین رشته رو بخونم! البته هنوز یه سال دیکه برای انتخاب رشته وقت دارم! ولی خب من عاشق باستان شناسی و تمدن مصرم! مخصوصا توت عنخ آمون !!!!!!همه یس سلسله های مصرو حفظم! آخه تاریخش خیلی قشنگه! در ضمن ممنون از اطلاعاتی که درباره ی باستان شناسی دادین! آخه معلم حرفه مون گفته بود دربارهی شغلی که می خواین در آینده داشته باشین تحقیق کنین!!!!!
به وبلاگم سر بزنین و خوشحال میشم لینکم کنین!

خوشحالم اما باید بدونید که تو ایران درباره رشته مصر گرایشی نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد